Καθημερινά στο σχολείο, συγκεντρωνόμαστε σε έναν χώρο για την πρωινή προσευχή και την έπαρση της σημαίας. Υπάρχουν, λοιπόν ορισμένα άτομα τα οποία απλά αρνούμαστε να κάνουμε τον σταυρό μας ή να πούμε τον εθνικό ύμνο, λόγω προσωπικών μας πεποιθήσεων! Κατά την γνώμη μου, ο διευθυντής οφείλει να σεβαστεί αυτή μας την απόφαση, όπως εμείς σεβόμαστε το δικαίωμά τους να πραγματοποιούν αυτές τις δραστηριότητες. Παρ' όλα αυτά, ο "αντιρατσιστής" διευθυντής μας όταν παρατήρησε πως κάποιοι νέοι "τολμούν" να μην προσεύχονται ή να μην τραγουδούν γεμάτοι "αγαλλίαση" τον εθνικό ύμνο, εκνευρίστηκε... Με ειρωνικό ύφος, λοιπόν, απευθύνθηκε σε όλους τους συγκεντρωμένους μαθητές, λέγοντας: " Έχουμε μουσουλμάνους εδώ? Γιατί αν ναι, να τους βάζω να γονατίζουν...". Ειλικρινά με ενόχλησε η στάση του (πάρα πολύ).
Πείτε μου, αν εκείνη την στιγμή σηκωνόμουν και του έλεγα "γονάτισε εσύ και εγώ έρχομαι", τί θα γινόταν? Επίσης, καθημερινά ανέχομαι αυτόν και άλλους πολλούς με την ίδια και χειρότερη συμπεριφορά. Είμαστε γεμάτοι με τέτοιους ανίδεους "οδηγούς" που κάνουν κήρυγμα συνεχώς και αδιαλείπτως, περί έθνους, θρησκείας, πατρίδος και οικογένειας. Μας λεν διαρκώς να μην είμαστε ρατσιστές ή απάνθρωποι αλλά οι ίδιοι είναι παραδείγματα προς αποφυγήν. Μας υπενθυμίζουν πως εμέις θα αλλάξουμε τον κόσμο ενώ εκείνοι ξαπλώνουν στους "καναπέδες". Μας παρακινούν να σπουδάσουμε και μόλις τελειώνουμε το σχολείο μας απαξιώνουν!
Κουράστηκα πλέον να ακούω τις ίδιες φωνές να διατυμπανίζουν τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια...
7 σχόλια :
Εκείνη τη μέρα κι εγώ με το ζόρι κρατήθηκα. Να τι γίνεται όταν διοικούν κομπλεξικοί. Δυστυχώς κάποιοι φροντίζουν να μας διδάσκουν κομπλεξικοί.
Σκεφθείτε ότι το υπουργείο Παιδείας είναι ταυτόχρονα και ...θρησκευμάτων(!!!) αν και μάλλον ο τίτλος θα έπρεπε να είναι αντίστροφα.Δύο δηλαδή αντίθετα πράγματα. Κάτι που συμβαίνει μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες που κυβερνάνε ακόμη τα ιερατεία, τύπου Ιράν. Η Ελλάδα ανήκει σε αυτήν την κατηγορία χρησιμοποιώντας απλά δημοκρατική ή έστω δυτικού τύπου επίφαση. Και όλα αυτά στη χώρα που θέλει να περηφανεύεται ότι γέννησε την δημοκρατία, τις επιστήμες(το αντίθετο της πίστης) και τον φιλοσοφικό στοχασμό. Δυστυχώς εδώ και δυο τουλάχιστον δεκαετίες ζούμε σε μιαν άνευ προηγουμένου οπισθοδρόμηση σε όλους τους τομείς της καθημερινής ζωής, αλλά και παγκοσμίως, με την αναβίωση του σκοταδισμού και της μεταφυσικής παραφροσύνης, όμως αυτό είναι ένα θέμα που χρειάζεται πολύ μεγάλη συζήτηση και ανάλυση. Όσο για τους εκπαιδευτικούς υπάρχουν και αυτοί που δεν πιστεύουν , όμως αναγκάζονται εκ των πραγμάτων να προσποιούνται, ειδικά στις μικρές επαρχίες, για ευνόητους λόγους. Φυσικά υπάρχουν κι αυτοί που μπορούν και θέλουν να ρισκάρουν και να αμφισβητούν ανοικτά, όμως συνήθως είναι λίγοι. Το πρόβλημα είναι ότι έτσι διαπαιδαγωγούνται γενιές υποτακτικών και πειθήνιων υπηκόων, ενώ ο κόσμος μας αντί να προχωρά τραβά δεκαετίες πίσω. Οι θρησκείες στην όποια μορφή τους από την γέννηση των ανθρώπινων κοινωνιών είχαν μια συγκεκριμένη αποστολή, όντας ο στυλοβάτης της εκάστοτε εξουσίας.. Τον φόβο για το θάνατο και την τιμωρία και την κατ'επέκταση χειραγώγηση των λαών.
Φυσικά η θρησκεία είναι το όπιο του λαού! Είναι το μέσο με το οποίο αποδυναμώνεις τον άνθρωπο και τον κάνεις να πιστεύει πως αν δεν μείνει πιστός σε ένα μοτίβο συμπεριφοράς, θα τιμωρηθεί από μία ακατανόητη, άπειρη δύναμη!
Από την άλλη, όσον αφορά τους καθηγητές και γενικότερα τους εκπαιδευτικούς, πιστεύω πως σε μεγάλο βαθμό, απλά αδιαφορούν για εμάς! Δυστυχώς, η κοινωνία μας αποτελείται από εγωιστές και αλλαζόνες ανθρώπους (δεν βγάζω τον εαυτό μου έξω) και αυτό έχει ως συνέπειες όλα όσα ζουμε σήμερα!!!
Τα πράγματα λοιπόν δεν είναι πάντα άσπρο-μαύρο.Όταν πριν πάρα πολλά χρόνια ήμουν μαθητής, τότε που η παρουσία στο κατηχητικό ήταν υποχρεωτική και η απουσία σήμαινε αποβολή από το σχολείο(φαντάζομαι να καταλαβαίνετε για ποια εποχή μιλάω), είχαμε δημιουργήσει κάποιες στερεοτυπικές αντιλήψεις για κάποιες επαγγελματικές κατηγορίες που αντιπαθούσαμε ως μαθητές. Μεταξύ αυτών ήταν και οι εκπαιδευτικοί που τους έβλεπα ως σαδιστές και δυνάστες μας. Κάποια στιγμή στην τελευταία τάξη είχα έναν πραγματικά φωτισμένο και δημοκράτη φιλόλογο και έναν άθρησκο θεολόγο (πολύτεκνο παρακαλώ) πραγματικό τέρας μόρφωσης που με κίνδυνο να τιμωρηθεί μας πέρναγε-έστω και συγκαλυμμένα- τις απόψεις του. Αυτοί οι δυο άνθρωποι, αλλά και όσοι γνώρισα αργότερα στο πανεπιστήμιο και στην μετέπειτα ζωή , και μέχρι σήμερα,με έκαναν να ανασκευάσω πολλές αρχικές μου απόψεις και προκαταλήψεις. Τα πράγματα λοιπόν δεν είναι πάντα άσπρο-μαύρο.
Τι να σου πω βρε παιδί. Εγώ πάντως, μετά τον αγιασμό για την αρχή της χρονιάς τράκαρα.
Λες να με τιμώρησε ο θεός;:D
Καλημέρα Ερωτευμένη.
Κάνεις τεράστιο λάθος τέκνον μου. Ο Θεός ως γνωστόν συγχωρεί και αγαπά.
Η τράκα ήταν απαραίτητη ούτως ώστε με την πίεση που ασκήθηκε να ξορκιστείς και να απαλλαχτείς απ΄το αναρχο-σατανικό πνεύμα που ταλανίζει τη σκέψη σου.
Να δεις που ή συγγραφέας μυθιστορημάτων θα γίνω ή θεολόγος.
Θα ήθελα να πώ αρκετά, αλλά ποτέ δέν μπορεί κανείς να εκφράσει με τόν γραπτό λόγο, όσα θα έλεγε με τόν προφορικό! Έχουν μπεί πολλά θέματα, οπότε θά είμαι σε κάθε ένα από αυτά πολύ σύντομος! Παιδεία! Ένας όρος τουλάχιστον γιά γέλια, επειδή δέν λέει απολύτως τίποτε, είναι μία αόριστη έννοια! Ιδανική παιδεία σημαίνει, ένα ειδικό πρόγραμμα προσαρμοσμένο στή νοημοσύνη τού κάθε ανθρώπου, γιά τόν απλούστατο λόγο ότι κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός! Με άλλα λόγια όλο αυτό σημαίνει, ότι κάθε άνθρωπος όχι μόνο καταλαβαίνει, αλλά καί μαθαίνει μοναδικά! Δάσκαλοι! ΄Λλλη πονεμένη ιστορία! Γιά κάθε άνθρωπο υπάρχει ένας δάσκαλος, ο εαυτός του! Όμως αυτό σημαίνει ότι καί γιά κάθε δάσκαλο, υπάρχει ένας μαθητής, πού είναι πάντοτε ο εαυτός του! Αυτό πάλι σημαίνει ότι δέν υπάρχει τίποτε σημαντικό, εάν δέν το αξιολογήσεις εσύ σάν τέτοιο, καί γιά τόν ίδιο λόγο δέν υπάρχει καί τίποτε ασήμαντο! Άρα ο κάθε ένας μπορεί να λέει οτιδήποτε, αυτό πού μετράει όμως είναι το τι λές εσύ! Γι' αυτό το λόγο αξιολογείς τα πάντα αδιάφορο τό πώς τα χαρακτηρίζουν οι άλλοι! Θρησκεία! Άλλη πονεμένη ιστορία, πού χρειάζεται πολύ χρόνο γιά συζήτηση καί επι μέρους αναλύσεις! Καί πάνω απ' όλα χρειάζεται ανοικτά μυαλά, ούτως ώστε να μπορούν να κάνουν συγκρίσεις από μηδενική βάση, χωρίς να διέπονται από προκαταλήψεις! Πάντως το σίγουρο είναι ότι στά σχολεία δέν διδάσκουν θρησκεία, κάνουν προσυλιτισμό! Καί με τήν ευκαιρία να κάνω καί μία ερώτηση; Χριστιανισμός καί Ισλαμισμός είναι θρησκείες τού Εβραϊκού έθνους το οποίο είναι κατά πολύ μεταγενέστερο τού Ελληνικού! Η Ελληνική θρησκεία πού είναι;
Δημοσίευση σχολίου