7 Σεπτεμβρίου 2009

Θρυλική συνέντευξη!!!

Χθες, παρακολούθησα με "δέος" την τρομερή και φοβερή και πάνω από όλα αποκαλυπτική συνέντευξη που έδωσε το καμάρι μας, ο ηγέτης μας!!! Και για όσους δεν καταλάβατε, εννοώ τον Καράμαν΄-ΛΙ!!! Αυτός ο ninja, λοιπόν, χθες μπροστά στα μάτια πολλών ελλήνων και επίσης πολυάριθμων δημοσιογράφων έδωσε ρεσιτάλ ερμηνείας και πήρε ένα χρυσό βατόμουρο!!!
Θα σας παραθέσω μερικά από τα λεγόμενά του όπως μπόρεσα να τα αντιληφθώ εγώ ο μικρός ανθρωπάκος!!! Ο ΤΙΤΑΝΑΣ μεταξύ άλλων είπε: Πρέπει να είμαστε εμπροσθοβαρείς (πλάκα μου κάνεις ρωταω εγώ, δεν γινεται να βαρύνει κι'άλλο)!!! Δεν μπορείς να έχεις 10 σπίτια άλλα τόσα αυτοκίνητα και σκάφη και να δηλώνεις 10.000 εισόδημα (καλά ε, μας δουλεύει ή μου φαίνεται?). Πολέμησα την φοροδιαφυγή (ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ). Έχουμε πρόγραμμα αλλά πάμε σε εκλογές γιατί δεν προλαβαίνουμε να το εφαρμόσουμε (ΕΛΕΟΣ)!Υπερασπιστήκαμε τους οικονομικά ασθενείς (Τους κάνατε εμβόλια ε?). Περνάμε την οικονομική κρίση υπιότερα από όλους (Ε όταν είσαι ήδη στην κοπριά, δεν καταλαβαίνεις όταν πέφτεις στα σκατά). Αποφύγαμε τα χειρότερα (Φαντάσου να κυβερνούσε ο Μητσοτάκης). Όσο αφήνεις ένα πρόβλημα τόσο πιό μεγάλο γίνεται(Και οι έλληνες φημιζόμαστε για τα μεγάλα...). Δανειστήκαμε με πρωτοφανή άνεση (Ε και εγώ αν δανειστώ άνετος είμαι, αλλά όταν πρέπει να πληρώσω, πονάει η καρδιά). ΄Η ξερα οτι κάποια στιγμή έπρεπε να παλέψουμε την οικονομία(Ναι, και νικήσατε). Μπορούμε να προχωρήσουμε (Κώστα προχώρα, πάρε και την Ντόρα και εμείς ακολουθάμε για να σας φάμε!!!).
TO BE CONTINUED:..........

Δεν υπάρχουν σχόλια :