16 Οκτωβρίου 2009

Γιατί δεν "πάω" το Θεό σας.

Μια μου λέτε ότι αγαπάει συγχωρεί και βοηθάει.
Μια μου λέτε θυμώνει,τιμωρεί,εκδικείται,καταδικάζει.

Μια μου λέτε  με αφήνει ελεύθερο να κάνω αυτό που θέλω.
Μετά μου λέτε πως αυτός καθορίζει τη μοίρα μου.

Μια μου λέτε ότι με αφήνει να σκεφτώ ελεύθερα και να επιλέξω.
Μετά μου λέτε πως αν δεν τον ακολουθήσω θα υπάρξουν επιπτώσεις.

Δεν μου αρκεί ο Θεός σας να πει πως δεν πρέπει να φάω ένα
μήλο.Ακόμα και αν μου πει τις συνέπειες.Θέλω να μου δώσει λόγο και εξήγηση για να μην το φάω.

Αρχικά ισχυρίζεστε ότι ο Θεός σας σας στηρίζει και σας σέβεται.
Έπειτα χαρακτηρίζεστε δούλοι του.Σας ταιριάζει καλύτερα η λέξη δούλος απ΄τη λέξη φίλος.

Ο Θεός σας σας κάνει εγωϊστές.Σας δίνει την εντύπωση ότι μόνο όσοι τον πιστεύουν θα σωθούν.Σας λέει ότι αυτός είναι η αλήθεια,χαρακτηρίζοντας εμμέσως πλην σαφώς τους διαφορετικούς ως ψεύτες.Δεν αγαπάτε το διαφορετικό αλλά το κατακρίνετε.Αυτό το ονομάζεται αγάπη και καλοσύνη.

Σας κάνει να νοιάζεστε για την εικόνα και την βιτρίνα.Να συγχωρείτε τους εγκληματίες που θησαυρίζουν επικαλούμενοι της θρησκείας και να ρίχνετε την ευθύνη στους άπιστους.Σας μαθαίνει να κρίνετε με βάση τις ταυτότητες και όχι τις πράξεις.

Σας κάνει αδρανείς.Αδιάφορους και ψυχρούς.Δεν υπερασπίζεστε το καλό στην πράξη.Περιμένετε την μετέπειτα θεία δίκη διώχνοντας  εσείς οι ίδιοι κάθε ευθύνη απο πάνω σας.Ωραία δικαιολογία για να γλιτώσει κανείς απ΄την αδικαιολόγητη άγνοια και απραξία του.

Σας θέλει ταπεινούς.Όχι με την καλή έννοια.Με την έννοια της απραγμοσύνης.Ανθρωπάκια που υπηρετούν με ελπίδα ότι θα δικαιωθούν αργότερα.Σας κάνει να ανέχεστε την εκμετάλλευση των εκπροσώπων του   λέγοντας : Δεν πειράζει βρε κουτό αφού θα πας στο παράδεισο μετά,ανέξου το!

Νιώθετε αδύναμοι και προσκυνάτε τους δυνατούς.Δεν δημιουργείτε ιδέες οι ίδιοι αλλά ακολουθείτε πιστά τις ιδέες των εκπροσώπων του.

Δεν μπορείτε να αποδεχτείτε ότι είστε περαστικοί απ΄τον κόσμο.Ζητάτε την αιωνιότητα.Ο εαυτός σας είναι το κέντρο του σύμπαντος.Δεν μπορεί να χαθεί έτσι απλά , προς θεού!

Και έρχεστε μετά και μου λέτε πως έχετε  την  καλύτερη θρησκεία και πράσσειν άλογα.

Θα ψάξω το δικό μου θείο,αυτό που με εκφράζει και κανείς σας δεν θα καταφέρει να μου υπαγορεύσει την έννοια του θεού.

Εσείς συνεχίστε να πληρώνετε τα του καίσαρος στο καίσαρα.

Κοίτα να δεις , εκεί που έλεγα ότι τα είχα μπερδεμένα, ανακάλυψα και εκτίμησα ότι τουλάχιστον τα έχω ακόμα.Πάλι καλά που υπάρχετε και εσείς για να λέω πως υπάρχουν και χειρότερα.

Θέλετε ξαφνικά να με καταστρέψετε ? Αποτέλεσμα της υπερβολικής αγάπης θα είναι μάλλον.
Το ρατσισμό που δεχόμαστε δεν θα τον κρατάμε μέσα μας.Θα τον επιστρέφουμε πίσω.

Σεβόμαστε ακόμα τους συνειδητοποιημένους χριστιανούς, οι οποίοι φυσικά είναι μετρημένοι στα δάχτυλα.Σε όλους τους άλλους ανταποδίδουμε τα αποθυμένα μας για να πάρουν μια γεύση του τι σημαίνει ρατσισμός.

8 σχόλια :

Π☼λεμίστρ@ είπε...

Καταπληκτικό κείμενο! Δυστυχώς η θρησκεία είναι ένα από τα μεγαλύτερα ψέμματα στην ιστορία, αν όχι το μεγαλύτερο...

Ευρύνοος είπε...

Θρησκείες..
τα καλύτερα μαντριά-μαγαζιά του πλανήτη..
αναζητείστε τον Θεό μέσα σας..
το Θείο είναι παντού γύρω μας..
αυτό αγαπήστε και όχι προσκυνείστε..

χαιρετώ σας..

Crux είπε...

Το θέμα είναι ότι δημιουργεί υπεροψία και ρατσισμό.Είναι συνυφασμένη κιόλας με τον εθνικισμό ( καταπληκτικό επίτευγμα των παπάδων) με αποτέλεσμα να δημιουργεί στη μεγάλη πλειοψηφία ατομιστές και όχι ανθρώπους τίμιους όπως ισχυρίζεται ότι σκοπεύει.
Δεν θα με ενοχλούσε αν πίστευε κανείς σε κάποιο θεό.Όταν όμως ο θεός αυτός τον κάνει να υποστηρίζει τους δυνατούς (συμμέτοχο δηλαδή στην αδικία) και να μειώνει εμένα, τότε θα αντιδράσω κατευθείαν

Crux είπε...

Όπως λες και εσύ Ευρύνοε το θείο μεταφράζεται στον καθένα όπως αυτός το νιώθει και το αντιλαμβάνεται.
Η θρησκεία δεν είναι παρά ένα έντεχνο μέσο χειραγώγησης στηριγμένο στην ανθρώπινη συμπεριφορά.
θα κρατήσω καλά τα τελευταία λόγια.
Αγαπήστε και όχι προσκυνήστε.
Καλησπέρα.

marianaonice είπε...

To θεό του ο καθένας μας τον κουβαλάει μέσα βαθεια στην ψυχή του...
Εκείνος είναι ο θεός ο δικός μου και σ' αυτόν υπακούω και τον σέβομαι...
Πολύ όμορφη ανάρτηση!
:)

Crux είπε...

@Mariaonice σε ευχαριστώ πολύ.Το συμπέρασμα που βγάλαμε τελικά είναι πως ο Θεός είναι μέσα μας.Δημιουργημένος ανάλογα με τις προθέσεις και τα συναισθήματά μας,έτσι ώστε να μας εμψυχώνει και να μας δίνει ελπίδα.

Ανώνυμος είπε...

Ο λόγος ύπαρξης των θρησκειών είναι η υποταγή και ο εκφοβισμός των πιστών. Κάποια από τα νοήματά τους είναι βαθιά ανθρώπινα και ευαίσθητα αλλά και αυτά διαστρεβλώνονται από τους εκπροσώπους τους, που στο όνομα τους παίζουν αμέτρητα παιχνίδια εξουσίας.

Μην ασχολείσαι με τον θεό τους, ασχολήσου με το δικό σου Θεό και τότε θα εκπλαγείς με το σεβασμό, την ηρεμία και την ελευθερία που θα σε γεμίσει.

Crux είπε...

Βασική αιτία της δημιουργίας της είναι η χειραγώγηση.
Πραγματικά ο Θεός μέσα μας προσφέρει γαλήνη και ηρεμία.Επιτέλους εξήγησα με το δικό μου τρόπο την έννοια του θείου.Ανακουφισμένος πλέον και απαλλαγμένος απ΄τη διαδεδομένη φασιστική αντίληψη του Θεού.