17 Σεπτεμβρίου 2009

Κλείστε την τη ρημάδα.

Όλη μέρα είναι ανοιχτή.Όλη μέρα μας κρατάει χώρια.Σηκώνομαι πρωϊ και το πρώτο πράγμα που γίνεται είναι να ανοίγει η τηλεόραση,είναι κρίμα να φύγω για το σχολείο πριν ακούσω λίγο αυτιά η παπαδάκη.Κομματόσκυλα με την μάσκα του αντικειμενικού δημοσιογράφου.Υποκριτές και γλυψιάρηδες που ενδιαφέρονται μόνο για την τσέπη τους και για να το πετύχουν αυτό μας ταϊζουν ψέματα.

Αλλά τη μεγαλύτερη ζημιά δεν μου την έκαναν αυτοί.Το πιο καταστροφικό σ΄εμένα και σ΄εσένα είναι ότι μας κάνει ψυχρούς.Βλέπουμε καθημερινά τόσο βία και τσόντα στα κανάλια που τα έχουμε συνηθίσει.Βλέπουμε πυρκαγιές και όσο επεκτείνονται χαιρόμαστε.Βλέπουμε δολοφονίες και το γουστάρουμε.Ηλίθιες αμερικάνικες αστυνομικές και όχι μόνο ταινίες παίζουν κάθε μέρα.Κάνε ένα ζάπινγκ.Σίγουρα θα δεις ένα όπλο,σίγουρα θα δεις μια τσίτσιδη.Η μεγαλύτερη ζημιά που μας έκανε η ρημάδα η τηλεόραση είναι να αγαπήσουμε τη βία,να αγαπήσουμε τη καταστροφή.
Δεν ντρέπομαι για όσα προανέφερα γιατί είμαι σίγουρος ότι τα νιώσαμε όλοι μας.8 Χρόνια χαραμίζει ο μέσος Έλληνας μπροστά στην τηλεόραση.
Τις καλύτερες συζητήσεις με την οικογένεια μου τις θυμάμε να έγιναν σε διακοπή ρεύματος ή blackout.Δουλειά,τηλεόραση,ύπνος.Εεεε φτάνει πια.Την κλείνω την ρημάδα και σας προτείνω να κάνετε το ίδιο.
Την κλείνω για να μη ξοδέψω δευτερόλεπτο παραπάνω κοιτάζοντας τις ίδιες ασχημόφατσες αλλά πάνω απ΄όλα για να ανακτήσω τα ανθρώπινα συναισθήματά μου.Για να μην γίνω ένα ακόμη τηλεοπτικό ρεμάλι.Για να μην προσκυνάω δολοφόνους και υποκριτές.Για να κρατήσω τον εαυτό μου μακριά απ΄τον φανατισμό.
Το μεγαλύτερο όπιο του λαού αυτή τη στιγμή δεν είναι η θρησκεία αλλά η τηλεόραση.Εικονικοί κόσμοι σε ιστοσελίδες κρατάνε το μυαλό αποβλακωμένο.Δεν είναι καιρός να αφήσουμε τις οφθαλμαπάτες και τις ψευδαισθήσεις και να επιστρέψουμε στην αλήθεια?
Την κλείνω επιτέλους μήπως και καταφέρω να πάρω πίσω αυτό που μου έκλεψε και δεν αρνούμαι να το παραδεχτώ : την ανθρωπιά μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια :